Thursday, February 10

kalau tak mesti dah jadi kasim selamat

ish, mujurlah sedar sendiri subuh tadi. kalau aku pun syok layankan mau cemeh mata laki aku hari ni.

alkisahnya, dua malam ni aku demam. jadi, bila demam akan terjadi lah benda-benda merepek aku buat. macam malam kelmarin, shawal cakap aku mengigau. memang aku mimpi anak buah aku yang baru kahwin tahun lepas mintak duit raya, aku marah-marah la dia dah kahwin pun nak mintak duit raya ke. rupa-rupanya siapa cakap kuat2 'takde2' dengan gaya-gaya tangan sekali.hehehe..

yang subuh tadi pulak aku tak ingat dah aku mimpi apa, tapi hujung-hujung tu aku mimpi pegang benda lembik-lembik berbulu.sedap je aku godek-godek benda tu, kuat pulak aku picit. sekali terjaga aku tengah korek mata laki aku..hahaha (jangan nak double meaning pulak eh)..tapi yang pelik xdela pulak dia menjerit ke hape ke, padahal aku dah siap picit2 bijik mata dia kot. agaknya dia pun tengah layan mimpi best..

mujurlah sempat sedar kan, kalau tak mesti dah ala-ala pirate if carribean hari nih..

No comments: