Sunday, January 9

sama tak..

agak-agak kalau pierre andre tu digemukkan sikit ada rupa macam ni tak?

:: yang original ::

:: klon versi plus size ::
ni gara-gara terbaca komen junior sekolah aku kt fb la tadi..she said they have the same eyes and smiles..hahaha.ingatkan arwah anak buah aku je yang perasan. teringat masa first time shawal datang ke rumah aku [masa tu dia takdelah selebar sekarang]. arwah anak buah aku siap interview, 'abang ni pierre andre ke?''. yang tak tahan siap mintak autograf ko..hahaha..haruslah aku gelak guling-guling. kan masa tu tgh meletup siri 'dunia baru'..

actually, aku sebenarnya memang minat pun tgk muka pierre andre. sebab mata dia cam redup je. pastu hitam manis. sekali terdapat pierre andre klon version plus size. oklah tu, nak dpt pierre andre cam jauh sgt..

p/s: tapi sebab sekarang shawal dah bertambah-tambah saiz, dh macam  rupa angah Raja Lawak plak..hahahaha, tak dapat nak vangga melebih. Ni bukan aku yang bilang, ni kawan-kawannya yang bilang.