Wednesday, March 20

I is malu.

Bos baru ni ingatkan aku pada bos lama masa keje kat melawati lepas habis belajar dulu. Jenis selamba badak.
Manalah aku tau ada discussion, tau dia ajak makan je.
Badan godang ni tak pernahnya tolak rezeki huhu
Elok ngah nak menyudu nasi dia sound
"eh,awak amik minit tau.jangan nak makan je"
Waaa..kalau aku ni anak dara berumur 20 tahun mau lari tutup muka dengan pinggan.
Itulah bos baru saya, insyaallah he is a nice person but sometime can be unpredictable. Sebab akak PA sebelum ni ckp bos ni boleh tahan garang, tp sejak aku masuk sini takdela lagi dengar dia meramuk.
Mungkin faktor umur kot,sebab akak tu umur lebih kurang je dgn bos. Bila kena tegur tu, sama-sama angin la kot huhu.
Dengan aku,maybe mcm anak2 je. Angin kus-kus dia kurang la sikit kot. Harap2 berkekalan sampai dia pencen.
Demikianlah kisah bos baru saya. Nanti ada masa free, kita cerita lagi.

No comments: