Saturday, November 13

saya tak suka barangan display.

Bunyi macam diva kan. Oh no no no, I bukan diva kelas A. I diva sikit-sikit je. Hihihi.
Entahlah, sejak kerja ni jadi mengada-ngada sikit, kalau beli barang tu mesti nak stok baru. Terutama handbag dan kasut. Kalau groceries or toiletries tu takdela aku nak mintak stok baru. Itu namanya mengada-ngada nak mintak penampar.

Yela kan, kalau dah bayar mahal-mahal (70 ringgit pun dah kira mahal bagi org tak berapa kaya macam aku ni) haruslah nak barang baru yg berbungkus dlm plastik lagi kan. Baru lah ada bau kedai. Barulah boleh nak feeling-feeling beli barang baru.

Lagi satu, kadang-kadang barang display ni dah de defect sana sini. Namapun display, dah tentu banyak tangan yang pegang kan. Tapi...

Aku bukanlah manusia yang cerewet sampai tak boleh tolerate. Katakanlah tu last stok dan takde pape kecacatan pada display tu, aku amik je.

Ataupun kalau dah teruk sangat defection kat display, aku tanya siap-siap kat SA yang jaga. Ada stok lain tak. Kalau takde, cancel je.

Senang kan, tak payah nak bebel-bebel macam org meroyan dan tak payah SA tu nak pening-pening layan aku.

1 comment:

aliaaroslan said...

barang kita sendiri nak beli, mesti nak yang elok kan. aku pon camtu, even barang tu RM10..