Monday, April 5

.: kalau bercakap tolong fikir situasi dan keadaan si pendengar :.

apa korang rasa kalau berada dalam situasi ini, masih lagi cuba memulihkan semangat kerana peristiwa yang memang kita tak nak berlaku dalam hidup ini..tiba-tiba ada seorang hamba Allah ni dengan tanpa fikir perasaan aku time tuh dengan selamba badak memerli-merli aku sebab bercuti lama..manusia jenis apa macam tuh? aku bercuti bukan pergi holiday...BAPAK AKU MENINGGAL FAHAM TAK?!!!mujurlah masih ada rasa hormat kat orang tua...tapi pada pandangan aku, nampak kecik je manusia ni..aku pelik, apa yang disusahkan oleh manusia ni.aku guna cuti aku, bukan aku mintak cuti dia.

menggunakan konsep "takpe", aku cuba pujuk hati ni..takpela, Tuhan itu adil.Kau tunggu jela turn kau pulak.

3 comments:

Tijah said...

dia byk bapak kot. tu yg dier tak kisah tu...

i.am.belle said...

takziah huda.

org yg mcm tu mmg sentiasa ada nak cari fasal :( sabar ok.

Huda Ramlee said...

tijah,
bapak segala bapak dia ada..
org cmtu mmg jenis tak kesah famili.

belle,
thanks dear..
mujur ada sket rase hormat kat org tua...kalau tak dah selamat aku berkuang ajor ngn dia..