Monday, September 7

.: kat tempat lain la :.

Agak tension bila makcik di sebelah bercerita pasal 'cara-cara nak buat agar2 santan' sedangkan kita cuba untuk khusyuk..kalau suara tu ala-ala bisik manja tak pe. ni dah kalah rancangan 'ketuk2 ketampi Ramadhan Shiela Rusly.
p/s: Saya tau makcik terer masak tapi ni surau. Nanti buat rancangan mari memasak bersama makcik ye...

2 comments:

i.am.belle said...

masa kat surau ler depa ni suka memekak hal dapur kan. sabar jelah.

p/s: kiut ler layout baru nih. cool ;}

Cik Puan Huda said...

tahu xpe, hal dlm ken pun sume nak crite kat surau..

x paham haku..

tenkiu atas pujian.. (",)