Wednesday, May 27

tolong jangan jadi penyibuk dan berlagak pandai....

......hmmmphhhh....
sakit ati tak kalo de org yg tatau pape tibe2 nak tunjuk pandai....nak rancang segala kehidupan kite...nk tunjuk itu, nak ajar ini...bile nak wat sesuatu,"owh, itu x boleh, jangan wat ni...harus ikut mcm ni"...x perlu nak mengajar kalo kau sendiri tak tahu apa2...

selama ini aku hidup sendiri, aku x perlu tunjuk ajar kau...budak kecik!!!

bila aku susah, ade kau ckp,''perlu bantuan ke?"
bab menghasut org, kau paling terer..mulut lagi busuk dari bau bangkai...tolonglah, hidup kau sendiri pun mengharap bantuan org lain...jgn suka2 hati nak ajar aku...hello, sekurang2nya aku umur 21 dah jmpe arah tuju hidup aku..tak mcm kau x ubah mcm budak umur 3 thn yg sentiasa mengharap disuap ke mulut...

pinggan sendiri kau malas nak basuh, kau kata aku pemalas!!! sungguh tak ada adab...bagi aku, kau bukan apa2...nak tandingi aku,silakan..aku tak rugi tak hilang apa2....

arghhh...tension!!!mujur ko anak org...kalo anak patung kertas sudah lama aku lunyai2kan...

6 comments:

ain said...

npe nie cik huda...sbor yekkkk!!!!

Cik Puan Huda said...

:- ain..
humm..da lame pendam rase sakit kt lam ati ni...tu yg meletop

.ieLah. said...

ape kes ni kak?

Cik Puan Huda said...

:- ielah
mengalami krisis dlmn wif sumbody..huh, tah pe yg die skt ati ngn aku..adee je nak cari slh aku...

i.am.belle said...

cis. siapa binatang tu meh bagitahu cik belle, aku kasi pukul dia belakang surau...


xD nanti aku call abg 'Awie' kasi pukul eh

Cik Puan Huda said...

:- cik belle
terima kasih kerna buatku tersenyum di pg2 buta ini pabila baca comment kamu..

ya, mari kita pukoi dia ramai2 huhu....