Monday, May 11

Saya yang mengantuk..

Tersengguk2 mengadap PC..mata dah naik juling menahan mengantuk yang amat sangat..
mana taknya, malam tadi tibe2 saya ber'emo' sendirian..

Lihat encik suami yang nyenyak disebelah, rasa berslah yang amat sangat. Saya tak mampu untuk menjadi seorg isteri yang baik...tibe2 shj air mata ini mengalir...saya kucup dahi encik suami menyatakan betapa saya sangat menyayangi beliau..tapi saya ni 'keras',x pandai nak tunjukkan sayang tu pada beliau..yang saya tau,membebel bile die buat sesuatu yg xkena pada tempatnya..

Tapi die anggap saya marahkan die..bukan itu maksud saya,saya cuma mahukan yang tebaik untuk dia..

dan..

terus terbayang bagaimana agaknya kalau dia pergi meninggalkan saya buat selama2nya...

NAUZUBILLAH..mintak dijauhkan,kalau boleh biar saya yang pergi dulu..

sebab..saya tak boleh hidup tanpa dia,tapi saya yakin dia boleh hidup tanpa saya..

akhirnya...air mata ni dah macam air paip..basah bantal dan pipi encik suami sampai beliau terjaga...

AHMAD SHAWAL RAZLAN,
x kesahla die berdengkur mcm katak sekalipun,
x kesahla die gemuk mcm bluehyppo sekalipun,
x kesahla die buruk mcm mana sekalipun,

tapi pada saya... dialah jejaka yg paling kacak dalam hidup saya..dan saya sangat sayangkan DIA.

No comments: