Friday, March 21

Dah boleh ke belum

Assalamualaikum..

Finally dapat jugak menulis guna PC. Kalau tak sebelum ni klik je kat compose box ni mesti akan hang satu macam. Nak berkarya (kau penulis hebat ke nak guna istilah karya-karya ni) dari henpon terasa leceh, yela aku kan jari jemari comel sangat. Sudahnya tersadai la blog ni macam tu je. Aku rasa benda ni berkait dengan app signature kat bawah ni la. Sebelum ni kalau delete signature ni memang tak boleh nak taip pe pun. Nak godek-godek dalam setting otak dah tua. Dah tak kuasa nak adjust sana sini. Ni password nuffnang pun aku dah lupa..hahaha..nasib la.income pun bape sen je kat dalam tu.

Lagi satu sebab sekarang dah ada instagram la, dayre la makin lama makin terabai blog ni. Sebelum ni ada install dayre kat phone, konon nak feeling up to date la tapi password lupa, uninstall la balik jawabnya. Sekarang stick to instagram jela.

Pastu dah takde apa nak cerita sangat dah pun. Pusing-pusing cerita tu jugak, pegi keje balik keje. Cerita pasal opis, pasal bos, pasal kucing. Itu jela pun. Orang lain tiap tahun ada je cerita baru. Semangat juga nak membacanya. Aku ni statik macam tu je, makin gemuk ada lah..

Tengok dalam draft macam banyak cerita nak share. Tapi semua idea separuh jalan. Kena banyak makan kismis ni bagi otak ni generate banyak sikit idea. Ni pun sangkut tak tau nak cerita apa dah.

Rasa-rasa kalau dah tau apa nak cerita, nanti aku menulis lagi....





No comments: