Saturday, September 14

kerja di hari minggu



Bersiaran live dari pejabat tercinta *la sangatttt...*
Rajinnya weekend pun nak masuk opis. Terpaksa sebab nak menunggu kontraktor pasang signboard. Tapi tidaklah aku membuat kerja amal. Haruslah claim overtime. Ni kira dah cukup baik tau jarang-jarang nak claim. Sebelum-sebelum ni consider amal jariah jela. (baik tak saya..sila muntah hijau)..

Hoii..mana kontraktor ni. Janji pukul 10. Aku dah tercongok dari pagi kat opis ni. Kalau pukul 1 tak sampai jugak silalah merambus. Tak kuasa akak nak tunggu lama-lama. Mujur minggu ni cuti 3 hari. Plan asal nak balik kampung tapi terpaksa cancel. Takpela, Insyaallah next month balik kampung.

Apa la yang aku merepek sorang-sorang ni. Takde motif langsung. Iye, aku dah kebosanan sorang-sorang ni. Nak masak maggie cup la. And thanks for those who read this crappy entry..

Tata..

No comments: