Thursday, December 29

hujung tahun

*sroootttt* (efek sedut hingus dalam-dalam)

kan dah cakap, makan durian yang mutated batuk makin melampau-lampau.
rasa nak tercabut tekak bila batuk. dahla aku ni kalau batuk macam *orang nak mampus* (laki aku punya istilah).
silap-silap satu opis boleh dengar aku batuk, dahla memang sedia maklum opis aku ni senyap je.
kat KL Sentral pagi tadi lagi la, tengah masing-masing layan feel pagi..

*kohhhkohhhkohhh*

bergema bunyi aku batuk.melantun-lantun kat dinding KL Sentral tu. mintak maaf la ye. saya ni bukan jenis yang boleh tahan-tahan batuk..

alangkah indahnya kalau dapat tido berselimut sepanjang hari ni..

takpelah, sakit itu menghapus dosa-dosa kecil kan??

1 comment:

SueGinola said...

Bertahanle sahabatku..lagi sehari je, minggu depan dah tambah cuti..huhuhuhu...cayok2!