Tuesday, June 30

.: durian owh durian :.

skrang musim durian da start..kt area umah saya ni da berlambak org jual durian..buah2an len sila bagi laluan eh...
dulu, org beli durian bwk balik mkn kt umah..skang da style baru, mkn kt situ gak..si penjaja2 ni pon da bijak diorg siap pasang table kat gerai diorang..

kalo yang suka durian, diorang ckp bau durian ni sedap..tapi kalo yang x suka diorang ckp bau mcm kencing kucing..saya, in the middle..suka sgt pon tak, benci sgt pon tak..so kalo ada saya mkn kalo xde saya tak kisah..

encik suami ckp die terer gile mkn durian..mmg pon, kalo bli sebakul..sebakul tu la dia balun sorg2..tapi tahun lepas dia kalah..balik kampung, de durian baru je gugur..encik suami konon nak mkn la..hah, amik ko penangan durian fresh baru gugur dari pokok..baru mkn dua ulas muka dia da biru..saya tanya kenapa..dia ckp x thn..hahaha.. tu la berlagak sangat..rasakan..

k lah, nak sambung mkn durian..hmm, busuklah molot mlm nih huhu..

p/s : jgn sendawa dlm bilik yg ber'aircon' kalo lepas mkn durian..busuk giler...

p/s 2 : cinta hati saya (lihat entri seblom nih) kena curik..due2 lak tuh..hampagas tul dak2 skolah nih...kalo aku tau sape yg rembat, aku balun cukup2..

No comments: