Saturday, May 30

xde tajuk...

tatau nak letak tajuk pe..kpale tgh blank dan blur...


mlm tadi... x jd "muvee marathon" = {...sebab enchek suami sakit perut (kesian)...


sudahnya kami bermuvee marathon di hadapan pc...mujurlah ada koleksi crite lame2 dlm simpanan, layankan jerla (cik belle, saya kempunan mau tgk terminator sob3x..)


dari citer katun sampaila action, kul 3 baru tdo..last skali, temankan enchek suami tgk naruto yang baru bis di download..saya bukanlah narutonian seperti enchek suami.tapi sejak kawen ngn saya plak yg jadi ketagih..kdg2 kalo die lupe download, saya akan download...sometimes, kalo ngah lipat baju ke,pe ke (senang crite buat keje len la) tibe2 enchek suami bukak crite tu, saya leh pause jap nak join tgk skali...

sebenarnya dari kecik saya ske tgk kartun, x kesahla pape kartun pon..janji kartun..ingatkan bile dah tua ni xdelah nk tgk sgt. tp xle, diibaratkn sperti org malaysia x mkn nasi, perut x kenyang.mcm tu lah saya agaknya.walaupun xdela nk tgk sepanjang mase, tp kalo tgn ni da trtekan kt channel animax ker, cartoon network ker mesti freeze jap..

dulu zaman skola rendah, kul 5 - 6 adalah waktu menonton saya. sbb nk tgk crite katun..mase tu paling suke tgk migthy morphin power rangers. kira2 cm pioneer kpd power rangers yang sedia ada sekarang. yang robot diorang terdiri daripada dinosaur zaman batu..nak soh pi kedai ke, mandi ker time tuh mintak mahap la..x layan!!!!pastu siap berangan jadi power rangers, saya power rangers pink, huhu..sbb die sweet!!! (mcm saya lah tuh..bwahahaha..) yang paling x thn bleh tgkap cinta dkt red ranger, nama watak die lam crite tuh jason (hah, ingat lagi)..konon2 die la 1st love saya, siap berangan kawen idup same ngn die..sampai terbawak2 dlm mimpi. sumpah, mmg jatuh cinta gile kt die...sampai simpan gambar si jason tu dlm purse...bagitu kuatnya chenta saya pada dia hahaha...


skrg da xde da..skdr tgk gitu2 je, xdela smpai nak tgkap cinta jiwa..mybe si jason tuh pon da tua..dan mungkin kerana saya dh jumpa soulmate saya...


*si baju merah itulah yang saya cinta dulu2 (kcik2 da tau men cinta, heh!)








***esok opis mate enchek suami kawen..nak bagi hadiah pe ek..







3 comments:

lavidalabelle said...

aku pun suka kartun terutama kartun Hagemaru dan kartun MrBean xD

ainkhurun... said...

huda...
ko xske tgk katun ms kcik2 dlu??!! emmm...pelik...hehehe..ala..aku pun ms kcik2 dlu jz ske tgk tom n jerry jekk..tp ms besau2 skg ske gak..huhhuhu..lyan kpale!!!

belle...
aku pun ske nengok hagemaru..hahahha...sengal2 nye lawak!!!

Huda Ramlee said...

:- belle
yep, katun kdg2 leh wat kite lupe mslh kite..


:- ain
aku ske la, bkn x ske...