Friday, May 22

ielah dan alam...the chronology

terbaca entry lama cik kaki sebentar tadi...

mengenai alam (huh,femes ko eh!)
terasa ingin mencoret sesuatu...

~Ielah~
~rakan sekampung...
~satu sekolah tadika dan rendah ngn saya
~mase kecik2 dulu die tkt sangat ngn sorg cina nih, kire cam supplier brg2 kedai mak die..sebab mak die cakap ielah ni anak cina tuh..so tiap kali cina tuh dtg anta brg ke per..die mesti lari nyorok kt blakang umah arwah wak kasdi...
~penah simpan gamba alam lam wallet die..
~penah ikot saya pi kelas tambahan fizik di sekolah semata2 nk tgk Alam secara live...

~Alam~
~kenal mase skolah menengah
~3 tahun hidup bersama ngn dia..
~penah la mule2 dolu-doluuuu ada suka sama die (pengakuan berani mati, hahaha!)..bak kata ielah die hensem kot..1st time nmpak mse die lalu tepi kelas dengan gaya macho bersama yus..mse tu bru tuka ke skola tu (smkbg yang terchenta)..dalam hati berkata..wah,machonya dia (gelak skali lagi)...
~pastu bile da knal, x jadi laki pon xpe..kedekut amat sangat!! (ko kedekut lagi ker?)...
~penah koyakkan poket seluar saya semata2 nk amik balik duit 20sen yg saya curi dari die,..kejam ah ko!
~sentiasa menjadi bahan gosip hangat dengan gadis2 di sekolah saya
~mendapat gelaran MAT BUNGA berikutan peristiwa pesta pantun....setiap pantun yang yang direkanya mesti de terselit nama bunga...



Antara Ielah dan Alam....
~Ielah kenal Alam melalui majalah skola..Pe yg ada pada Alam yg membuatkan Ielah suka sgt kat die sampai sekarang saya tatau..
~Xpenah brcinta sesame sndiri, tapi kalo bergaduh mengalahkan laki bini..benda2 kecik pun nk gado..dan saya akan jadi tukang korek cerita hahaha..
~Mengalami nasib yang hampir sama dlm sesetengah kisah..Ielah penah kecewa, Alam pun penah merana...
~Same2 masuk matrik walopon kt len tempat..
~Same2 praktikal di kuantan walopon len tempat gak...
~Bile dikatakan masing2 de jodoh,due2 menolak..cuak giler x mahu hidup sebumbung...

I.E.L.A.H & A.L.A.M ....... cam cantik je name korg kt kad jemputan hahaha...

No comments: